Hej!

Min filosofi är enkel: Ditt varumärke är mer än er logotyp. Det är en upplevelse, en känsla och ett löfte. Det handlar inte bara om att synas, utan också om att beröra.

Oavsett om du behöver hjälp med varumärkesstrategi, skapa innehåll till webb, sociala medier eller att ta dina kreativa idéer från tanke till verklighet så är jag som digital marknadskommunikatör här för att göra det möjligt.

Varför “Your partner in brand”?
Ja, jag vet att det borde stå branding.
Men jag valde brand med flit. Dels för flowet. Dels för att det blinkar till uttrycket “Your partner in crime”. Vilket kallas allusion och är lite av ett retoriskt knep.

Lite språkbrott, desto mer känsla. Precis som jag gillar. 


"Should we be partners?"


Matchar vi? 

Jag jobbar med verksamheter som vill göra skillnad - för sina kunder men också i samhället eller i världen. 
Finns det en vision att ert varumärke ska ge någon en upplevelse, en känsla och ett löfte? Och en förståelse att ert budskap ska landa hos en människa, inte bara i ett flöde, så kan vi matcha perfekt. Jag ser på varje uppdrag som en möjlighet att göra något genuint och meningsfullt – som både du, jag och dina kunder kan vara stolta över.


Processen

Jag sätter mig in i er verksamhet och era mål för att kunna leda processen framåt med tydlig riktning. Från första mötet till färdig leverans guidar jag er genom alla faser. Jag tar fram strategier, producerar innehåll och hjälper era idéer att ta form. Ni kan luta er mot mig som ett kreativt bollplank, problemlösare och trygg partner hela vägen mot ert mål. 


Uppdraget

Jag vill hjälpa dig att skapa ett varumärke som känns autentiskt, medvetet och som håller över tid. Jag ser på varje uppdrag som ett långsiktigt partnerskap och strävar efter att bygga relationer som varar. 

Vårt fokus tillsammans ligger på att kombinera kreativitet med strategi för att skapa verklig effekt och det är något jag gör med hjärta och engagemang i varje projekt.

Ska vi?

Om du letar efter mer än en leverantör, någon som är lika engagerad i er framgång som ni, då kan vi vara rätt för varandra och "Partners in brand".